29 kwietnia 2008

Trudno jest...choć uroczo

Trudno jest pisać o Kociulce, bo ten kto jej nie widzi może odnosić wrażenie, że ja wciąż o tym samym. A przecież to niby tylko zda się tym samym, a ona wciąż nowe rzeczy, nowe szczyty zdobywa.

Kiedy pracujemy, jedno przez drugie wciąż nawołuje - zobacz. Zobacz jak śpi, jak się wspina, jak przyczaiła się przed polowaniem. Zdarzają się chwile karcenia - gdy Kocilka kolejny raz rozjeżdza pieczołowicie ułożone na podłodze kartki (Na podłodze, bo już nie ma miejsca na blatach. Zresztą na blatach też rozjeżdza).

Nam wciąż Sisi wydaje się być cudem niedopowiedziany. Nawet, gdy w ramach okazywania pieszczot gryzie w nos lub języczkiem - papierem ściernym robi peeling okolic oczu.

Ostatnio mam tak, że dźwięk budzika nastraja mnie wyjątkowo agresywnie. Odbiera mi tej agresji widok Sisula z trudem otwierającego oczy i nieco chwiejnie podążającego za mna do łazienki. Czasami opóźnia swoje przybycie do toalety; przepycha wtedy łapki pod drzwiami, żeby zademonstrować, że ona już jest.

Kociątko towarzyszy mi podczas porannych ablucji, prycha na pastę do zębów, dziwi się uginającej się pod Kocilkowym ciężarem gąbce (Sisul tydzień temu ważyła 1,2 kg),ucieka przed chapiącym zbyt mocno prysznicem.

Sisulek poluje na szlafrok, a gdy tylko w kuchni postawię miseczkę z mlekiem lub jogurtem przybiega z najgłębszej i nieodgadnionej kryjówki.

Teraz Kocilka śpi na moich kolanach, lekko burczy i grzeje... Lubię ten moment, gdy Sisi zasypia. Od razu włącza ogrzewanie:)


niedziela, 22 października 2006

Komentarz:

daria_nowak
2006/10/22 23:02:15
:) Czekam na te wpisy:) Sisi jest urokliwa, a kazdy kociaż wie jak cudownie jest obserwować kociaka poznającego swiat... U mnie tez wciąż ktoś krzyczy "patrz...", bo te małe wariaty wciąż robią coś, czego nie można przegapić... Pisz, wszytko co kocie jest urokliwe i fascynujące!

Brak komentarzy: