3 maja 2008

Mleko? Torba?





Gdy Sisi weszła do naszej rodziny obłożyłam się mądrymi książkami i z tych mądrych książek dowiedziałam się, że koty mleka nie piją. Pani weterynarz przy pierwszej wizycie stanowczo stwierdziła, że mleka podawać Sisulkowi nie należy. Może i koty mleka nie piją, może i podawać nie należy, ale cóż... Sisi lubi mleko, z zapałem wylizuje jagurt naturalny ze spodeczka i z jeszcze większym zapałem serek/twarożek. I co na to książki i pani weterynarz?

W książkach nie znalazłam natomiast informacji dlaczego kotek wchodzi do toreb. Moją pracowną torbę z Ikei wybiera na legowisko. Wślizguje się do reklamówek, a gdy wyjeżdzamy najchętniej podróżowałaby w torbie podróżnej;) Wczoraj przyniosłam zakupy w torbie papierowej i gdy tylko zakupy wyjęłam to, co kupiłam, w torbie natychmiast znalazła się Kocilka.

sobota, 27 stycznia 2007

Komentarz:

daria_nowak
2007/01/27 21:07:02
A to różnie bywa... Jedne kociule lubią inne wstrząchają się ze wstrętem. Ponoć to dla nich nie zdrowe... Ale trudno... Troszkę od czasu do czasu krzywdy nie zrobi.

Brak komentarzy: