30 maja 2008

Różne role













W świecie ludzi wiele mówi się o rolach społecznych jakie przychodzi nam spełniać. To matka, to żona, to kochanka. Kocie role są równie barwne jak ludzkie. Otóż powyżej widzimy Sisi w roli państwa opiekuńczego (dwukrotnie nawet), Lulu jako figurynkę a i Gusię spełniającą rolę zadziwiacza (bo któż by przypuszczał 3 miesiące temu, że przybranie takiej pozycji na moich kolanach jest w rozumieniu Gusi możliwe).

A w jakich rolach najlepiej czują się Wasze koty?

10 komentarzy:

Anonimowy pisze...

Moje koty uwielbiają spółki :)
wspólnie wyławiały mi z garnka kabanosy - Rudi naciskał łapka pokrywkę w taki sposób, że ta podnosiła się jedna stroną umożliwiając Księżniczce włożenie do garnka łapki i wyłowienie kiełbaski :]

kociokwik pisze...

Mustahelmi.
spryciarze;)))

Anonimowy pisze...

moja Mufka uwielbia być małym słoniątkiem, i biega GŁOŚNO jak słoń. Dziki dodam;)
oraz lubi być śpiochem ludzkim- śpi jak my-obok mnie łepek na podusi, reszta normalnie na łóżku wyciągnięta;] i tak całą noc - a ja mam połowę swojej połowy wyrka do dyspozycji...

Anonimowy pisze...

Moja Tuśka pełni na przemian rolę spacza i leniwca. Czasem występuje w roli przeciągu (biega po domu jak szalona) a czasem w roli drapacza i jak ją mój Mis nazwał - kwasa. Kwas bo żre okrutnie. (gryzie w zabawie, najchętniej w łokiec Misia ale mój też czasami )

kociokwik pisze...

Fringillo,
próbuję sobie wyobrazić kota w roli dzikiego słoniątka i stwierdzam, że moja wyobraźnia ma pewne granice;)))
Roxi,
nasze kotki (aktualnie trzy) też świetnie czują się w roli spacza. Tak świetnie, że aż zaraźliwie - właśnie się obudziłam;))) Rola przeciągu - świetne określenie:)

Anonimowy pisze...

Podwójnie atrakcyjny brzuszek Gusi, bo śliczny (dropiaty) i z ufnością prezentowany. Sisi jak zawsze fotogeniczna, a w figurce Lulu dostrzegam trochę melancholii, pewnie tęskni?

kociokwik pisze...

Hersylio,
Gusia zdecydowanie ma w sobie coś z pantery;))) Sisulka poświęca się myciu Luluni, chyba z miłości:) A Lulu - może i tęskni, ale za to ma kocie towarzystwo:)

Anonimowy pisze...

And also we ensure that when we enter in this specific blog site we see to it that the topic was cool to discuss and not a boring one.

Anonimowy pisze...

Yutarets! kasagad bah!

Anonimowy pisze...

Well for me its better to be more realistic.