16 maja 2008

Szczęśliwy kot wg Doroty Sumińskiej

Bardzo lubię słuchać tego, co mówi pani Dorota. Lubię też czytać, to co napisze. Kiedyś miała felietony w "Polska The Times", ale zamienili ją na (fuj!) prof. Miodka. Jako, że w gazecie jej poczytać nie mogę wyszperałam książkę w bibliotece.

Pani Dorota przedstawia czytelnikom rasy kotów opisując ich charaktery. Radzi ile kotów zaprosić do swojego życia i jak poukładać kocią wspólnotę z innymi zwierzętami.

Nowa w tej książce dla mnie była informacja, że kotom do właściwego korzystania z zębów nie wystarczy sucha karma. Pani doktor poleca częstować koty długimi paskami surowej wołowiny, która zmusi je do dokładnego gryzienia.

Zachęcam kociarzy do przeczytania tej książki.

czwartek, 27 marca 2008
Komentarze:

Gość: zuza, 77.223.195.65
2008/03/28 08:50:05
Witam ponownie!Panią Dorote Sumińską uwielbiam,książkę posiadam,ale rozczarowuje jej(książki)chudość.Porządna księga o kotach to minimum150-200str.bez reklam!Dla laikow polecam"Dlaczego kot mruczy"D.Morrisa,ja zaś studiuję z uwagą "Kota z nadwagą",bo moja Julka to kulka-prawie jak ragdoll w koszyku z ze zdjęcia z tyłu.Tak mi się rymuje o poranku...Całusy w czółka dla dziewczyn!
mbmm
2008/03/28 09:36:33
Witaj Zuzo:)
Morrisa już czytałam. A kto napisał "Kota z nadwagą?"
Głaski dla Julki:)
Gość: zuza, 77.223.195.65
2008/03/28 11:47:39
"Kot z nadwagą"Brigitte Eilert-Overbeck,kupowałam na allegro za nędzne 55str. ok.30 zł.Zdzierrstwo!Radzę poszukać w taniej książce na pasażach -tam kupiłam "KOt-obudź w nim tygrysa"z serii Wild Discovery 200str. twarda oprawa ,też za 30 zł.Z odchudzaniem koty mam problem bo jeść lubi,wymusza itd.Sucha karma zaś musi stać,bo Czarcia jako kotek delikatny i subtelny nie zjada swojej porcji i musi zakąszać suchym w ciągu dnia...jak zdąży.Głownie porady jak dla ludzi-mniej jedzenia ,więcej ruchu,bo kot je też z nudów.Niestety moje Ko-córki ze sobą bawić się nie lubią,czekają na mnie i męża żeby dokazywać.Tak nawiasem-jesteś gdzieś z okolic Katowic?(reklama schroniska?)
chiara76
2008/03/28 12:05:55
ja słucham jej co sobotę w Radiowej Jedynce (od 10.00)...
mbmm
2008/03/28 15:19:24
Chiaro,
wiedziałam, że gdzieś można jej słuchać, ale nie pamiętałam gdzie:) Dziękuję za przypomnienie:)
Zuzo.
jestem:) Jeśli masz chęć napisz e-maila:) Z tego schroniska mamy Gusię:)

Brak komentarzy: