16 maja 2008

Administratorzy

nie odpowiedzili na moją grzeczną prośbę, ani też nie powiększyli zasobów bloga. Wierzę gorąco, że jeszcze to zrobią.

Ale póki co do oglądania zdjęć zapraszam do albumu.

Byliśmy dziś w sklepie, w którym pisałam tu. Zakupiliśmy 3 kg różniastej karmy (na wagę), worek żwirku i witaminki. Pan ze sklepu był miły, życzliwie nastawiony, skojarzył, że my od Sisulki i uświadomił nas, że oni bardziej są sklepem internetowym niż stacjonarnym i w związku z tym poleca zamawianie w sieci. Zamówimy. Ale czy produkty na wagę również można zamawiać przez internet? Dopytam w razie potrzeby. Na razie kociaste zjadły po witamince (vide album), zachwyciły się workiem jedzenia (również), wysiusiały do nowego żwirku i śpią.
Miłego weekendu wszystkim:)

piątek, 28 marca 2008
Komentarze:

hersylia810
2008/03/28 19:45:04
Administratorzy, nie bądźcie podli, dajcie miejsce dla ko-córek!
Zgodne oczekiwanie (nosami do siebie) to hit tego pokazu, ale konsumpcja witaminowych rybek na zbliżeniach też i odpoczynek (odpoczynki dwa) też, no wszystko! Prosimy o więcej albumów!
mbmm
2008/03/28 19:51:36
Hersylio,
póki nie zwiększę pojemności blogowej zdjęcia będą w albumach:) Wszystkie zdjęcia ko-córek, które mam wieszam na blogu, ale pomyślę nad albumem. Niestety - wraz z utratą twardego dysku straciłam mnóstwo zdjęć i Sisulowych, i już Gusiowych:(
siwa
2008/03/28 23:25:19
Zostały uruchomione awaryjne kanały ;)
siwa
2008/03/28 23:27:32
Jeszcze jedno -- ja zdjęcia kyci wklejam z Fotoforum -- to też nasz serwis, mozna zrobic ładne zajawki (jak moja Duśka z boku), obrazki z notkach, limity sa większe.
Wygodne, ten sam login co na bloxie, polecam
fotoforum.gazeta.pl/0,0.html
mbmm
2008/03/29 18:04:45
Siwa,
zdecydowanie wpisywałamn już odpowiedź na Twój komentarz. Ale zniknęła...
Dziękuję za pomysł z fotoforum :)

Brak komentarzy: