6 maja 2008

Komputer i gałązki











Dzień rozpoczął się od próby skorzystania z komputera. Wyłączał się przy zamykaniu każdej kolejnej aplikacji. Postanowiłam rozebrać komputer i wyczyścić wszelkie kurze. Sisi dzielnie mi w tym pomagała.

Poczułam wiosnę. Pojechałam do lasu po bazie i gałązki brzozowe. Sisi zachwyciła się tym, co przywiozłam. Tym bardziej, że wazony wstawiłam do jej zielonej skrzyneczki. Nastapiła reaktywacja ogródka:)))

Jedną gałązkę Sisi podkradła. Kto by pomyślał, że ulubioną zabawką kotka będzie gałązka brzozowa przywieziona z lasu;)

niedziela, 11 marca 2007

Komentarze:

nougatina
2007/03/14 21:56:48
Ulubioną zabawką naszej Sissi jest taka właśnie skrzyneczka na zakupy. Nie pamiętam już, kiedy służyła do tego, do czego jest przeznaczona. Chociaż, co ja wiem o przeznaczeniu przedmiotów... ;)
mbmm
2007/03/15 08:47:59
Nasza miała tu jesienią ogródek z trawy, teraz ma gałązki. Na parapecie stoi doniczka z rzeżuchą, ale jakoś nie budzi Sisulowego entuzjazmu. Muszę posiać jakiś owies i wstawić do "ogródka";)
Gość: , ell66.internetdsl.tpnet.pl
2007/10/24 20:53:14
cześć podoba mi się twuj blog poniewarz lubię kicie.
mbmm
2007/10/25 20:44:19
Cieszę się i zapraszam:)

Brak komentarzy: